emea business monitor

Έφτασε στην Ελλάδα τo 1o Telco Self Care messenger Bot!

Η Q αλλάζει όσα ξέραμε για τη σχέση της καρτοκινητής με τα Social Media.

Το νέο Q Bot στο Facebook Μessenger της Q είναι κάτι παραπάνω από μια ακόμη δυνατότητα. Είναι ένας νέος κι εύκολος τρόπος επικοινωνίας του πελάτη με τον πάροχο του. Από παντού και κάθε στιγμή της ημέρας.

Για να επικοινωνήσει ο συνδρομητής με το bot αρκεί να μπει στο Facebook messenger της “Q Κινητή”, και να στείλει προσωπικό μήνυμα ώστε να ανακαλύψει τις νέες φοβερές δυνατότητες.

Οι δυνατότητες του χρήστη στο Q Bot

  • Να βρει έτοιμες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις (ξέχασα τον κωδικό μου τι κάνω, τι είναι τα πακέτα κιου σταρ, κ.α.)
  • να ψάξει για την κατηγορία ερωτήσεων που τον ενδιαφέρει
  • να ενημερωθεί για το υπόλοιπό του
  • να ενεργοποιήσει αποκλειστικές προσφορές ή να προλάβει το «καουντ νταουν οφερ»
  • να ενεργοποιήσει το πακέτο που επιθυμεί
  • να ανανεώσει τον χρόνο ομιλίας του
  • να παραγγείλει SIM και πολλά ακόμη….

Ο Νίκος Μαλλιάκας, Head of New Product Development της WIND Ελλάς δήλωσε ότι «θέλοντας να δώσουμε την καλύτερη δυνατή digital εμπειρία στους χρήστες μας, παρουσιάζουμε ακόμα μία εξαιρετική δυνατότητα που κάνει πιο εύκολη τη ζωή των συνδρομητών της Q. Ακολουθούμε τις τάσεις της εποχής και εξυπηρετούμε 24/7 τους χρήστες μας εκεί που περνούν τον περισσότερο ψηφιακό χρόνο τους, για να βρίσκουν εύκολα απαντήσεις. Χρησιμοποιώντας έξυπνες λύσεις κάνουμε τα απλά,αυτονόητα».

Μπες στο Facebook Messenger της Q και δες τις νέες δυνατότητες που φέρνει στην Ελλάδα!