Travel

Ρεκόρ δεκαετίας σε έσοδα και κέρδη για την L’Oreal

Με την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων της τελευταίας δεκαετίας έκλεισε το 2019 για την L’Oréal, ενώ ρεκόρ σημειώθηκε και στα λειτουργικά κέρδη. 

Πιο συγκεκριμένα και με βάση τα αποτελέσματα που δημοσίευσε σήμερα η εταιρεία, οι πωλήσεις έφτασαν τα 29,87 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 8% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, +8,8% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες και 10,9% βάσει των συνολικών στοιχείων. 

Αντίστοιχα τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 5,54 δισ. ευρώ, αύξηση της τάξης του 12,7%, επίδοση που αποτελεί ρεκόρ για την εταιρεία. 

Ακολούθως, τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 7,74 ευρώ, αυξημένα κατά 9,3% από την προηγούμενη χρονιά, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά την αφαίρεση δικαιωμάτων μειοψηφίας, ανήλθαν στα 5,03 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 29,8% σε σχέση με το 2018. 

Σχολιάζοντας τα ετήσια αποτελέσματα της εταιρείας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Jean-Paul Agon, δήλωσε σχετικά: “Η L’Oréal έκλεισε τη δεκαετία με την καλύτερη χρονιά της από το 2007 μέχρι σήμερα, όσον αφορά στην ανάπτυξη των πωλήσεων, με +8,0% σε σχέση με το αντίστοιχο συγκρίσιμο περσινό διάστημα και με ένα εξαιρετικό τέταρτο τρίμηνο, σε μια αγορά ομορφιάς που παραμένει πολύ δυναμική.

Όλοι οι Κλάδοι αναπτύσσονται. Οι πωλήσεις της L’Oréal Luxe ξεπέρασαν τα 11 δισ. ευρώ, ως αποτέλεσμα της ισχυρής δυναμικής των τεσσάρων μεγάλων μαρκών της – Lancôme, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani και Kiehl’s – οι οποίες όλες κατέγραψαν διψήφια ανάπτυξη. Ο Κλάδος Δερμοκαλλυντικών είχε την καλύτερη χρονιά όλων των εποχών, με τις πωλήσεις της La Roche-Posay να υπερβαίνουν το 1 δισ. ευρώ. Η ανάπτυξη στον Κλάδο Καταναλωτικών Προϊόντων Ευρείας Διανομής έλαβε ώθηση από τη L’Oréal Paris, η οποία είχε μια εξαιρετική χρονιά. Τέλος, σημειώθηκε βελτίωση της ανάπτυξης στον Κλάδο Επαγγελματικών Προϊόντων, με αξιοσημείωτη τη διψήφια ανάπτυξη της Kérastase.

Η ανάπτυξη ανά γεωγραφική ζώνη παρουσίασε διαφορές. Οι Νέες Αγορές κατέγραψαν την ισχυρότερη ανάπτυξη εδώ και πάνω από 10 χρόνια. Η ζώνη Ασίας – Ειρηνικού έγινε η νούμερο ένα Ζώνη του Ομίλου, με ένα εντυπωσιακό κλείσιμο χρονιάς στην Κίνα, καθώς και ικανοποιητική ανάπτυξη στη Νότια Κορέα, την Ινδία, την Ινδονησία και τη Μαλαισία. Η Ανατολική Ευρώπη διατήρησε τον υψηλό της ρυθμό ανάπτυξης και η Δυτική Ευρώπη επέστρεψε σε ανάπτυξη τον περασμένο χρόνο. Η Βόρεια Αμερική επηρεάστηκε από την αδύναμη επίδοση της κατηγορίας του μακιγιάζ.

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις (E-commerce) και οι λιανικές πωλήσεις στον ταξιδιωτικό τομέα (Travel Retail), που αποτελούν ισχυρούς οδηγούς ανάπτυξης, συνεισέφεραν σημαντικά στην επιτυχία του Ομίλου. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αυξήθηκαν θεαματικά κατά +52,4% και αντιστοιχούν στο 15,6% των πωλήσεων. Οι λιανικές πωλήσεις στον ταξιδιωτικό τομέα διατήρησαν την ισχυρή τους δυναμική, σημειώνοντας αύξηση +25,3% Το 2019 σημειώθηκε επίσης ικανοποιητική ανάπτυξη στα κέρδη μας. Η ισχυρή αύξηση των πωλήσεων και η αύξηση των μικτών κερδών, σε συνδυασμό με τη μικρότερη επιβάρυνση των λειτουργικών εξόδων, μας επέτρεψαν να επενδύσουμε περισσότερο στις μάρκες μας και να βελτιώσουμε την κερδοφορία μας.

Για άλλη μια φορά φέτος, η δύναμη του καλά ισορροπημένου επιχειρηματικού μοντέλου της L’Oréal απέδωσε καρπούς. Η παγκόσμια παρουσία της L’Oréal, η οποία καλύπτει ολόκληρη την αγορά ομορφιάς, σε συνδυασμό με τις ταλαντούχες ομάδες της σε όλο τον κόσμο, επιτρέπουν στον Όμιλο να συνεχίσει να επιτυγχάνει κερδοφόρα και βιώσιμη ανάπτυξη, ενώ παράλληλα ενισχύει τη θέση του ως ηγέτη της αγοράς ομορφιάς.

Εν τω μεταξύ, σε έναν κόσμο που το 2019 χτυπήθηκε ιδιαίτερα από την αβεβαιότητα, που σχετίζεται με την κλιματική αλλαγή, η L’Oréal συνεχίζει τις πρωτοβουλίες της για την προώθηση της υπεύθυνης και βιώσιμης ανάπτυξης. Για τέταρτη συνεχή χρονιά, το CDP βράβευσε τον Όμιλο με βαθμολογία 3«Α» για τις πρωτοβουλίες του για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, τη βιώσιμη διαχείριση των υδάτων και την καταπολέμηση της αποψίλωσης. Η L’Oréal αναγνωρίστηκε επίσης για δέκατη φορά ως μία από τις πιο ηθικές εταιρείες στον κόσμο από το Ethisphere Institute.

Τέλος, ο Όμιλος διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ισότητα των φύλων και η ηγεσία του στον τομέα αυτό έχει αναγνωριστεί από την Equileap και το Bloomberg. Αυτές οι επιδόσεις αποτελούν πηγή υπερηφάνειας για τον Όμιλο, ο οποίος είναι σταθερά προσηλωμένος στην προώθηση ενός υπεύθυνου και βιώσιμου μοντέλου. Οι προσεχείς εβδομάδες θα αποτελέσουν σίγουρα πρόκληση για τον λαό της Κίνας στη μάχη του ενάντια στην επιδημία του κορωνοϊού και θέλουμε να εκφράσουμε τη βαθύτατή μας αλληλεγγύη.

Είμαστε πλήρως υποστηρικτικοί και ενωμένοι με τις ομάδες μας στην Κίνα και παρακολουθούμε προσεκτικά την κατάσταση. Είμαστε πεπεισμένοι ότι οι κινεζικές αρχές θα λάβουν αποτελεσματικά και κατάλληλα μέτρα για τη βέλτιστη αντιμετώπιση αυτής της επιδημίας.

Αυτό το πλαίσιο θα έχει προσωρινό αντίκτυπο στην αγορά ομορφιάς στην περιοχή και συνεπώς στις δραστηριότητές μας στην Κίνα και τις λιανικές πωλήσεις στον ταξιδιωτικό τομέα της Ασίας, ακόμη και αν είναι πολύ νωρίς για να αξιολογηθεί. Οι εμπειρίες που είχαμε με παρεμφερείς καταστάσεις στο παρελθόν (SARS, MERS κ.λπ.) δείχνουν ότι, μετά από μια περίοδο αναταραχής, η κατανάλωση επανέρχεται ισχυρότερη από πριν. Ως εκ τούτου, σε αυτό το στάδιο, και υποθέτοντας ότι αυτή η επιδημία ακολουθεί παρόμοιο μοτίβο, έχουμε πίστη στην ικανότητά μας να ξεπεράσουμε σε επιδόσεις και πάλι φέτος την αγορά ομορφιάς και να επιτύχουμε ένα ακόμη έτος ανάπτυξης τόσο στις πωλήσεις όσο και στα κέρδη”.

Go to TOP